piątek, 13 kwietnia 2018

Okrągłe serwetki.

Witajcie, dziękuję wszystkim za  pamięć i wiele słów wsparcia oraz pozdrawiam serdecznie. Dawno nie robiłam serwetek, więc wyciągnęłam z szuflady moteczek białej "Muzy" i szydełkiem nr 1,15 wykonałam dwie, o średnicach 40,5 cm. oraz 30 cm. Miały być do koszyczka wielkanocnego, ale po raz pierwszy nie zdążyłam na czas. Wyszły dosyć sztywne, gdyż ten kordonek ma ścisły skręt. Do kolorowych, większych serwet jest dobry, bo mocny, ale do małych, białych wolę "Kaję". Wychodzą z niej delikatniejsze koronki.

Schemat większej serwetki znajdziecie na stronie:  https://pl.pinterest.co/pin/497366352591601692/  
 
Schemat mniejszej załączam niżej. 

32 komentarze:

  1. Fajne serwetki , śliczne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwonko, jak zwykle piękne. Masz oko do wyszukiwania wzorów.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrząc na ciekawy schemat,wyobrażam sobie serwetkę i muszę ją zrobić.

      Usuń
  3. Piękne serwetki Iwonko!!!!!pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne serwetki. Bardziej podoba mi się wzór na większej.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że większa serwetka robiona luźniej i w delikatnym kolorze zielonym prezentowałaby się lepiej.

      Usuń
  5. Przepiękne serwetki!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Cię Iwonko za wszystkie te cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne serwetki. Iwonko, przydadzą się jako ozdoba w domku albo poczekają - za rok też będzie Wielkanoc:)
    Pozdrawiam serdecznie i przytulam Cię mocno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie robiłam ich z przeznaczeniem dla mnie. Gdybym była zachwycona tymi serwetkami,to bym je komuś sprezentowała.

      Usuń
  8. Serwetki są piękne takie delikatne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne serwetki . Zawsze w domu znajdą miejsce .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  10. Radosnych świąt Iwonko ci życzę - buziaki ślę Marii

    Gclub
    ทางเข้า D2BET**

    OdpowiedzUsuń
  11. Iwonko jak zwykle Twoje prace mnie zachwycają. Podobają mi się te serwetki. Skoro są sztywniejsze, to może lepiej je przeznaczyć na jakiś stoliczek, czy coś w tym rodzaju niż do koszyczka. Uściski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzory są ładne,tylko za cienkie szydełko do tej nitki wzięłam, zwłaszcza pierwsza jest zrobiona zbyt ciasno i nie każdy szczegół jest widoczny.

      Usuń
  12. Bardzo ładne serwetki
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,mogły wyjść lepiej,ale do sprucia nie są.

      Usuń
  13. Bardzo ładne serwetki zrobiłaś Iwonko.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Iwonka zdolna rączka :) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki,wspaniałe zdjęcia robisz,masz wyczucie piękna,więc może te serwetki nie są tak nieudane,jak mi się wydawało.

      Usuń
  15. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. That's very nice that my article is useful and makes you glad. Thank you for your appreciation.

      Usuń
  16. That's nice that my blog is useful and you like it. You surprised me that you are visiting me so often. I'm glad and I invite you to further visits.

    OdpowiedzUsuń
  17. Serwetki jak najbardziej są fajne i moim zdaniem powinny znajdować się w każdym domu. Ja jeszcze wykorzystuję tkaniny z https://ctnbee.com/en gdzie wybierając odpowiedni nadruk mam możliwość zrobienia np. pięknych obrusów. Bardzo fajna alternatywa dla włóczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu. Tkaniny piękne, był czas,że dużo szyłam,ale teraz mam trudności z nawlekaniem igły, wiec z szyciem mi nie po drodze.

      Usuń