piątek, 9 marca 2018

Komplet dla Julka skończony.

Juluś tak zabezpieczony pojechał do domu. Kaszel mu się wreszcie skończył, ale oczy wczoraj jeszcze nie wyglądały na zdrowe, dzisiaj lepiej. Infekcje ciągle szaleją, chociaż zrobiło się u nas cieplej, a słoneczko i śpiewające ptaszki zachęcają do wyjścia na spacer. Golfik dokończyłam zgodnie z Waszymi wskazówkami. Jest miękki, co się dziecku podoba.

A to kwiatki, które ostatnio hoduję.


Anginka ma chronić przed  stanami zapalnymi gardła.
Czy u Was się sprawdza,bo mnie trudno powiedzieć.


Grudnik z zaszczepki od sąsiadki pokazał malinowy kolor. Do tej pory miałam tylko różowe w białe paski.


Grudnik z zaszczepki od Basi Wójcik puścił korzonki i przyjął się, co mnie bardzo cieszy, będzie pomarańczowy.












Pozdrawiam wszystkich serdecznie !

34 komentarze:

  1. Śliczny komplecik. Babcia wie jak zaopatrzyć wnuka. Widać, że mały zadowolony. Moje grudniki tez jeszcze kwitną, najbardziej biały :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białego nie mam niestety.Może mi prześlesz po okresie kwitnienia zaszczepkę. Wystarczy ją w mokrą ligninę, w folię włożyć i dopiero w kopertę.

      Usuń
  2. Bardzo ladny komplet zrobilas Iwonko.Ciepla czapa i cieply komin.Ladnie wyszedl pompon.Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komplet fajny,tylko trochę za długo mi się z nim zeszło,ale kto mógł przewidzieć,że będę musiała w lutym zająć się się zupełnie czymś innym.

      Usuń
  3. Taka babcia to skarb! Świetny komplecik. Widać, że cieplutki i Juluś fajnie w nim wygląda. Lubię zielony, więc i kolory bardzo mi się podobają :) Pomarańczowego grudnika jeszcze nie widziałam. Musi być śliczny. Samam miałam kiedyś różowego. Anginkę niedawno do stałam od koleżanki i jeszcze jest malutka. Cieszę sie, że ją mam, bo mam wrażenie, że to taki polski kwiat (często spotykany) :) W Anglii chyba mało popularny. O działaniu zdrowotnym Anginki niedawno pisała koleżanka z bloga Anthony Garden - polecam. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Geranium sprawdza się przy zapaleniu ucha:) Ładny komplet:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okłada się rośliną ucho,czy wystarczy,że jest w domu i pachnie cytryną?

      Usuń
  5. Chłopiec piękny i komplet piękny. A mój pomarańczowy grudnik wypuścił pąki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pięknie prezentuje się Julek w tym komplecie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna,czy blademu Julkowi dobrze w zieleni,ale jest szczelnie otulony golfem i czapką z szerokim ściągaczem.Do tej pory wszystkie szaliki i czapki nie spełniały tej funkcji.

      Usuń
  7. Iwonko zrobiłaś doskonały komplet dla Julka. Teraz wiatr i zimno nie zaszkodzi wnusiowi. Cieszą oko Twoje kwiaty a do tego jeszcze mają działanie zdrowotne. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze,że go lubi i krtań ma zawsze zasłoniętą.

      Usuń
  8. Prześliczny komplet. Brawo. :) Bardzo fajny wzór. U mnie również Grudnik pięknie kwitnie. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię Grudniki i chciałabym mieć wszystkie kolory.Na razie mam 3 rodzaje.

      Usuń
  9. Wspaniały komplecik dla Julka!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Julek ślicznie wygląda w tym kompleciku. U mnie kwitnie grudniu drugi raz.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grudniki u mnie kwitną różni,zależnie od tego,kiedy były sadzone.

      Usuń
  11. Iwonko, komplecik ekstra, a spódnicę rozszerzałam juz od 2/3 długości w dół....może zrobisz taką:))Wielkanocne serdeczności, miłości i radości życzy Bea:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znajdziesz chwilę czasu,to napisz mi,jak ten wzór rozszerzałaś.

      Usuń
  12. Radosnych świąt Iwonko ci życzę - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny komplecik Iwonko :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Iwonko pomimo smutku, nich te święta przyniosą Tobie radość serca, ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję dziewczyny za pamięć i życzenia. Ja nie wstawiłam posta z życzeniami,gdyż w Święta byłam poza domem i miałam ograniczony dostęp do komputera.

      Usuń
  15. Śliczne serwetki. Iwonko, przydadzą się jako ozdoba w domku albo poczekają - za rok też będzie Wielkanoc:)
    Gclub
    ทางเข้า D2BET**

    OdpowiedzUsuń
  16. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. That's very nice that my article is useful and makes you glad. Thank you for your appreciation.

      Usuń
  17. I'm glad that my blog is that what you was looking for.
    Thank you for your appreciation and see you again on my blog.

    OdpowiedzUsuń