niedziela, 17 września 2017

Święto Kwiatów Owoców i Warzyw

Witajcie, zabieram Was na nasze wrześniowe,dwudniowe "Święto Kwiatów Owoców i Warzyw". Wystawy, parady i imprezy za każdym razem są inne. Obejrzyjcie migawki z wczorajszego dnia.



 Krzyś od dwóch miesięcy ciągle kroi plastikowe owoce i warzywa, sklejane na rzepy.  Zna ich więcej ode mnie i jak zobaczył  wszystkie, prawdziwe, to był zachwycony i  wszędzie go było pełno.


Kompozycje kwiatowe były tak duże, że mój aparat nie mógł uchwycić całości.












 Przy wyjściu z wystawy, moją uwagę zwróciły malutkie serwetki.



























Miasto pęka w szwach. Oprócz mieszkańców, którzy wyszli  na ulice, jest  masa przyjezdnych z Polski i z  zagranicy. Trzeba było się przedzierać przez tłum. Paradę uświetniło wiele orkiestr dętych, tancerki w kwiatach lotosu, poprzebierane dzieciaki itp .




Zdjęcia w ruchu nie wyszły mi najlepiej, ale było pięknie.
Zaliczyłam też wystawę kotów, niektóre były przeogromne, losowałam na najładniejszego.Zdjęcia przez kraty klatek nie wyglądają dobrze.
Dzieciaki długo  jeszcze biegały między straganami i występami, a ja czytam już trzecią część "Sagi" Barbary Rybałtowskiej" Koło graniaste". Po zesłaniu na Syberię i siedmioletniej tułaczce, matka i córka wracają do ojczyzny. Polska po wojnie nie jest taka, do jakiej tęskniły, ale zahartowane przeciwnościami losu układają sobie życie na nowo. Kobieta ponownie wychodzi za mąż i rodzina się powiększa.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie !

39 komentarzy:

  1. Ojej,przecudnie można dostać oczopląsu:)Piękne zdjęcia zrobiłaś:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko w naturze jeszcze ładniej,niż na zdjęciach wygląda Jadziu.

      Usuń
  2. Piękne kompozycje nie tylko kwiatowe. Widać, że warzywa i owoce mogą być równie dekoracyjne. Dziękuję za świetną relację.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Relacja nie jest pełna,bo dzisiaj padało i nie chciało mi się z domu wychodzić,ale wczoraj zdjęcia były robione dwoma aparatami.

      Usuń
  3. Raj dla oczu...a najcudowniejszym elementem wystawy jest Krzysio- taki piękny i radosny.
    "Koło" przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzysia bolały przebijające się"ziemmy",ale był pod takim wrażeniem,że i tak nie chciał wracać do domu.Czytając tę lekturę,jeszcze bardziej we mnie się gotuje, że całe dzieciństwo i młodość przyszło mi żyć w zakłamanym systemie.

      Usuń
  4. Belíssimo post, imagens lindas nos faz sentir muito próximo do evento.
    Desejo-lhe uma linda semana.
    beijos vindos do Brasil.
    Joelma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny. Jesień u nas jest taka właśnie kolorowa.

      Usuń
  5. Przepiękna impreza. Dobrze, że pogoda dopisała, bo mogliście w pełni cieszyć się tym świętem.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugiego dnia niestety padało i zostałam w domu,żeby się nie przeziębić i dzisiaj móc się zaszczepić na grypę.

      Usuń
  6. Wspaniałą impreza, juz raz kiedys u Ciebie oglądałam, dekoracje wspaniałe z warzyw i owoców najbardziej...a tam biega Twój wnuczuś pewnie;) Za daleko ode mnie, bo bym tez nie odpusciłą:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zeszłym roku też pokazywałam zdjęcia z naszego, święta. Wiele osób je chętnie oglądało, dlatego w tym roku cykałam ile wlazło.

      Usuń
  7. Композиции из овощей и цветов на выставке очень красивые. Замечательные фотографии с выставки и городского праздника интересно было посмотреть.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny Irino.Faktycznie ładnie to wszystko wyglądało.

      Usuń
  8. Przepiękne dekoracje i aranżacje często wręcz zaskakujące. Widać , że wypad był udany. Mina wnuczka tak mi podpowiada. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie dzieciaki bardzo lubią to święto. Kacper i Julek nawet wczoraj w deszczu świętowali. Oprócz tego,co pokazałam karuzele co krok się kręciły.

      Usuń
  9. Ale się nazwiedzałaś aż zazdroszczę:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczopląsu dostałam! :) Bardzo bym chciała to wszystko zobaczyć na własne oczy, szczególnie te wszystke owoce, kwiaty, warzywa i koty :) Myślę, że trzeba by było mnie siłą do domu odprowadzić!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje ogórki Renko mogłyby taką wystawę uświetnić. Na różnych wystawach kotów bywałam,ale takich olbrzymów jeszcze nie widziałam. Te duże miały piękne futra,ale były smutne lub zmęczone.Najsympatyczniejsze są nasze dachowce.

      Usuń
  11. Piekna wystawa.Az dech zapiera.Fotki sa super.Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Iwonko też bardzo chętnie bym taką wystawę obejrzała. Aranżacje kwiatów
    i warzyw bardzo piękne. Dziękuję za fotorelacje. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała wystawa - feeria barw kwiatów i warzyw!
    Super zdjęcia!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu,Teresko i Małgosiu,cieszę się,że Wam się spodobał post. Ja podziwiam dekoratorki z naszego Instytutu, ponieważ co rok to robią,a żadna kompozycja się jeszcze nie powtórzyła.

      Usuń
  14. Zachwycająca wystawa, osoby, które wykonały bukiety i wszystkie kompozycje niezwykle utalentowane, mogłabym patrzeć i podziwiać godzinami. Iwonko, powiedz mi proszę, bo niezbyt dokładnie rozpoznaję, czy te duże kule, na wierzchołku których są róże, to ozdobny czosnek, czy coś innego ?
    Pozdrawiam i dziękuję za fotorelację z tej pięknej wystawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko,czosnek był na zdjęciu z serwetkami,a te zielone kule na dwunastym zdjęciu,w zestawieniu z różami i wrzosami,to jakaś roślina. Tyle tego było,że nie zapamiętałam,co.Panie,o których piszesz są fantastyczne. Parę lat temu dekorowały nam salę na wesele syna.

      Usuń
  15. Iwonko przepiękna wystawa, że z kwiatów cuda można zrobić to wiem, ale z chęcią bym pooglądała takie warzywne dekoracje ;)
    Przeczytałam 5 cz początek kojarzę a dalej to poszło w zapomnienie, to poczekam jak doczytasz i napiszesz czy warto dalej czytać ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połączenie kwiatów z warzywami i owocami tylko u nas, można zobaczyć Beatko. Jeżeli chodzi o "Sagę" pani Rybałtowskiej,to uważam,że warto ją czytać,bo to nie jest fikcja literacka,tylko nieprzerysowana w żadną stronę prawda. Może autorka przypisała jednej rodzinie zdarzenia,które przeżywali inni ludzie,ale tak było. Ja teraz czytam IV część, wtedy już byłam na świecie. Nie wszystkie nonsensy systemowe rozumiałam,jak większość powojennego pokolenia,tylko tata mi mówił, że ciągle jesteśmy w niewoli.

      Usuń
  16. Świetna impreza też bym chciała być na takiej imprezie. Piękne kompozycje kwiatów i warzyw.Rok temu też podziwialam ta imprezę przez Ciebie pokazywana.Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Marzenie zobaczyć takie kolorowe cuda ! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie witam. Trafiłam tu wiedziona pięknem. Dotarłam, a piękno na tym blogu onieśmiela mnie. Bardzo cieszę się, że poznałam Twoją stronę. Jest tu ślicznie. Zdjęcia z wystawy i parady bardzo ciekawe. Wnuczęta kochane! Oglądałam robótki. Jestem pełna podziwu. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Olu w gronie obserwatorów. Cieszę się bardzo,że podoba Ci się mój blog.Ostatnio więcej czytam,niż dziergam,ale sporo robótek w czasie prowadzenia go wykonałam i pokazałam.Miłego oglądania i pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  19. Domyślam sie, że to święto w Skierniewicach. Łowicz pozdrawia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie,pozdrawiam Łowicz,znany na całym świecie ze swoich kolorowych ubiorów, wycinanek i haftów.

      Usuń
  20. Wspaniała wystawa - chętnie też bym pooglądała dekoracje - wszystko wygląda przepięknie, kolorowo - jednym słowem spotkanie z naturą - pozdrawiam Iwonko serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna wystawa!!! Wspaniałe zdjęcia:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna sprawa. Wspaniałe święto. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń