niedziela, 21 stycznia 2018

Melanżowa chusta.

Oczka łańcuszka i podwójne słupki wystarczy umieć szydełkować, żeby wykonać taką chustę. Robiłam ją szydełkiem nr 1,75, melanżową włóczką, w jedną nitkę. Wzór byłby bardziej widoczny z gładkiej włóczki, ale ta pstrokacizna pasuje do wcześniej zrobionych czapki i mitenek.

 Wymiary chusty: 129cm/86cm/86cm/60cm.
Wzór wzięłam z sieci. Na schemacie dorysowałam w piątym rzędzie 4 oczka łańcuszka, bo nie były widoczne
 Koronkę brzegową  zrobiłam podobnie, jak  w chuście  koloru bordo, tylko słupki są podwójne. http://iwonusiowo.blogspot.com/search?updated-max=2017-11-05T06:40:00-08:00&max-results
Dzisiaj wysiadła mi krtań, więc życzenia od wnuków przyjmuję tylko telefonicznie, na pocieszenie delektuję się pysznym czekoladowym ciastem, które wczoraj wręczył mi Krzyś.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie, a BABCIE w szczególności !

57 komentarzy:

  1. Piękna chusta Iwonko,a energetyczny kolorek rozjaśni pogodę i chandra odejdzie 😃
    Krzyś podarował Ci piękne serduszko,bo takaw babcia to skarb ❤
    Dziękuję za życzenia i tobie również życzę wszystkiego dobrego na ten Dzień Babci.
    Serdeczności przesyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko. Rzeczywiście ten zestaw kolorystyczny ożywia kurtkę i twarz,inaczej nie bawiłabym się w prucie starego komina,który mnie dusił i rozdzielanie nitek.

      Usuń
  2. Bardzo energetyczna , do melanżu pasują tylko takie proste wzory... Przynajmniej ja tak uważam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uważam,że albo wzorki,albo kolorki.

      Usuń
  3. Piękna jest ta chusta!!Tak jak poprzedniczki piszą bardzo energetyczna:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna chusta i cały zimowy komplet, kolor jest tak radosny i na pewno twarzowy. Dużo zdrowia i dobrego nowego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu,do lekarza zapisana jestem na wtorek rano. Miałam tylko wyniki badań krwi pokazać,ale przy okazji może da mi coś na zaciśniętą krtań, chrypę i kaszel.

      Usuń
  5. Pogoda nie rozpieszcza więc c przyda się na pewno , urocza pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Anulko,można się w parę godzin w podróży urządzić, tak jak ja.

      Usuń
  6. Piękna jest nie tylko chusta ale cały komplecik!
    Iwonko, zdrówka życzę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Irenko. Sama jestem zaskoczona,że komplecik wyszedł fajny,chociaż zastosowałam połączenie dzianiny na drutach z szydełkową.

      Usuń
  7. Kolorki tej chusty same grzeją :)
    Zdrówka życzę. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Olu,kolory przypominają żarzący się węgiel w piecu.

      Usuń
  8. piękne energetyczne kolory, poprawiają humor naewt w pochmurny dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością,jeżeli można wyjść na spacer.

      Usuń
  9. Śliczna i kolorowa. Faktycznie prosty wzór. Tak myśłę,że może bym tak dla córci taką mniejszą wykonała, bo w golfach nie chce chodzić - dusi się :) Dzięki za wzór.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobry pomysł Renko. Twoja córcia ma tak samo wrażliwą szyję,jak ja. Ten wzór,dzięki podwójnym słupkom bardzo szybko się szydełkuje, jest miękki i absolutnie nie dusi. Możesz zastosować cienki akryl,żeby chusta była miła w dotyku.

      Usuń
  10. Bardzo ładna, energetyczna chusta :))
    Ciasto wygląda pysznie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciasto trochę się sfatygowało w torbie podróżnej,ale smaku nie straciło.

      Usuń
  11. Śliczna, energetyczna chusta a raczej komplet. W sam raz na ponure zimowe dni. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na dworze ponuro,to chociaż na głowie i pod szyją niech będzie weselej.

      Usuń
  12. Jestem zachwycona, masz wyczucie piękna i elegancji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, po prostu lubię czasami coś zmienić w ubiorze,ale pamiętając opowieści mojej ukochanej cioci o przedwojennej elegancji, kwiatka do kożucha nie przypnę,ani kapelusza do kurtki nie założę.

      Usuń
  13. Iwonko,piekny komplet wykonalas.Chusta jest scczegolnie piekna.W szare chlodne dni koplet bije energia.Pieknie jak zawsze bo ladnie dziergasz.ZYcze zdrowka i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu. Czy szydełkowanie też nazywamy dzierganiem,czy tylko robotę na drutach?

      Usuń
  14. Śliczna chusta bardzo energetyczny kolor.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chustę zrobiłam do czapki, ale np. ciemnej bluzce dodaje elegancji.

      Usuń
  15. Iwonko teraz masz świetny komplecik. Lubię takie zestawienia kolorów. Życzę dużo żdrówka i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Teresko, kuruję się jak mogę. Pani doktor powiedziała, że u niej, na wirus krtaniowy dopiero trzeci antybiotyk podziałał, więc od razu poprosiłam o ten skuteczny i wlazłam do łóżka.

      Usuń
  16. Piękna chusta i wspaniale się prezentuje cały komplet!!! Serdecznie pozdrawiam i życzę dużo zdrówka:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. U nas dzisiaj nawet słońce świeciło,ale chłodno.

      Usuń
  18. Piękna. Też taką chcę!
    Zdrowia, zdrowia i jeszcze raz zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj Konwalio, robota prosta i możesz nawet akryl wykorzystać,brzeg nie będzie się zwijał.

      Usuń
  19. Iwonko śliczna chusta - fajny stworzyłaś komplecik :)
    pozdrawiam i zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko.Chciałabym szybko wyzdrowieć, Juluś za mną tęskni, a nie może przyjechać,bo infekcja jest wyjątkowo zaraźliwa.

      Usuń
  20. Niezwykle energetyczny kolor! Od razu chce się lata! Pięknie wydziergałaś chustę!
    Życzę zdrówka!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się zdziwiłam,że z recyklingu wyszło coś ładnego.

      Usuń
  21. Chusta przepiękna i jaki energetyczny kolorek. SUPER. Serce od wnusia piękne. Zdrówka Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eve,już wstaję z łóżka,tylko na dwór jeszcze nie wychodzę, wredna infekcja przeszła na męża.

      Usuń
  22. Bardzo piękna jest Twoja chusta , kojarzy mi się z jesienią :)

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sylwio, faktycznie chusta jest w kolorach jesiennych liści,pozdrawiam.

      Usuń
  23. Piękna, słoneczna, miło na nią patrzeć. Lubię takie pozytywne kolory. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,właśnie te kolory mnie zainspirowały.

      Usuń
  24. Iwonko, chusta piekna, sliczny soczysty kolor...a ja znó zapomniałam wrzucić zdjęcia moich robótek:( Pozdrawiam w Nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj pierwszy raz po dwóch tygodniach wyszłam z domu i założyłam ten komplet.Znacznie ożywił moją pobladłą twarz po infekcji.

      Usuń
  25. Jakie piękne kolory ma ta wełenka:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko raz taką spotkałam i od razu kupiłam.

      Usuń
  26. Jest cudowna w pięknym kolorze jest ta chusta.Chetnie zapisze wzór chusty i sobie zrobię. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę Małgosiu i dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  27. Super komplecik wyszedł - lubię kolory! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Iwonko ściskam mocno trzymaj się dzielnie.

    สมัคร D2BET

    OdpowiedzUsuń