piątek, 14 lutego 2014

Walentynkowa relacja - wyniki CANDY.


Walentych było trzech. Dzieciaki z samego rana uważnie słuchały, jakie mają dzisiaj zadania do wykonania.  Kacper przygotował worek losów, a Juluś je ciągnął.





A to wyniki mojego  Candy, ogłoszonego 22 stycznia 2014 r. Momentu losowania niestety nie sfotografowałam. Maluch był tak przejęty swoją rolą, że po wyciągnięciu losów od razu chciał je zjeść, co  zresztą widać, bo są nadgryzione.  Musiałam odłożyć aparat i ukryć resztę zawartości worka, by dziecko, papieru się nie najadło. Walentynkowo - wielkanocne CANDY okazało się pod znakiem Ewy.






Dumny Juluś po wykonaniu zadania słucha muzyki relaksującej. Potem już było wyglądanie przez okno na dziadka, który miał przyjechać po babcię. Trzeci  Walenty w końcu przyjechał koło południa, ze słodkimi, czekoladowymi sercami w czerwonej polewie dla każdego. Trochę się z wnukami pobawił, ale swoją wybrankę zabrał do domu, żeby mogła jeszcze dzisiaj napisać i opublikować ten post.









Zestaw nr 1 prezentowany wcześniej, wygrała
Ewa - Handmade-Art z bloga "Robótki ręczne Ewy".

















Zestaw nr 2 z motywem drobnych, wiosennych kwiatuszków wygrała Ewa 
z bloga " Książka, druty i coś jeszcze..."










Obydwa zestawy koronek wykonane są z tego samego, śnieżnobiałego kordonka i  tej samej wielkości, aparat trochę inaczej to uchwycił. Wzory są różne, ponieważ akord, to nie moja bajka, w zestawie nr 2 dodałam troszkę zieleni. Mam nadzieje, że Ewie się spodoba. W losowaniu wzięły udział wszystkie chętne osoby, ale obdarować mogę tylko dwie.

Obie zwyciężczynie proszę o podanie swoich aktualnych adresów zamieszkania, potrzebnych do wysyłki. Pozostałym blogerkom bardzo dziękuję za tak liczny udział w zabawie.



23 komentarze:

  1. Iwonuś nawet nie masz pojęcia jak się cieszę aż skacze do góry ,pierwszy raz coś wygrałam ,cudnie po prostu cudnie .
    Śliczny prezencik na walentynki i na urodzinki które miałam wczoraj .
    Wspaniałe rączki ma Juluś ucałuj go mocno w moim imieniu ;-0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się świetnie złożyło z tymi urodzinami, gratuluję.

      Usuń
  2. Gratuluję Ewom !
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za zabawę i gratuluje Ewą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Ewom i dziękuję za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyniom, a wszystkim przesyłam serduszkowe pozdrowienia :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej i dziękuję za zabawę :) pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne koronki, gratuluję szczęśliwym wygrywającym.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, żeby tylko pasowały do ich koszyczków.

      Usuń
  8. Dziękuję za zabawę i Szczerze "zazdroszczę" Ewom:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zabawę i gratuluję wylosowanym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Iwonko dziękuję ci za udział w zabawie , zwyciężczyniom gratuluję a i tobie również tak wspaniałej ekipy pomocniczej buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tę ekipę zawsze mogę liczyć Marysiu, pozdrawiam.

      Usuń
  11. Dziękuję , dziękuję !!!!!!!!!
    Huura , Huuuuuuuura jejku jak się cieszę !!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już myślałam Ewo, że Ci się upominek nie podoba. Dzisiaj przyjeżdża Kacper, a jutro wyślemy priorytetem przesyłki. We wtorek powinny dotrzeć. Daj znać, jak dostaniesz,żebym była pewna, że Poczta nie nawaliła.

      Usuń
  12. Gratuluję dziewczynom , piękne nagrody przygotowałaś . Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziekuje za zabawę ale i tak dłużej tu zabawie, podziwiać Twoje robótki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tym razem EWY miały szczęście- gratuluję tych śliczności:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam serdecznie. Zaglądam już tutaj od dawna i jestem pod wrażeniem pani koronek, a najbardziej to podobają mi się jesienne firanki są piękne ja chyba nie miałabym tyle cierpliwości. Ja dopiero zaczynam w tym blogowym świecie ale zapraszam do siebie i do obserwowania moich szydełkowych i nie tylko zmagań. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam wszystkie nowe obserwatorki !

    OdpowiedzUsuń