piątek, 10 grudnia 2021

Serwetka wigilijna i życzenia świateczne.

Za oknami piękna śnieżna zima. Zbliża się czas dzielenia się opłatkiem. Moja serwetka wigilijna ma kształt gwiazdy ośmioroamiennej, o średnicy 37 cm. Zdjęcia  robiłam komórką i nie wyszły idealnie, bo za każdym razem coś poruszyłam lub obcięłam, ale kolor i nastrój towarzyszący  tej pracy odzwierciedlają. 

Wzór serwetki - gwiazdy wydaje się prosty, ale trzeba uważać w trakcie szydełkowania, żeby nie zrobić pomyłki i kombinować, by się nic nie wybrzuszało lub falowało. 
Warto się pomęczyć, gdyż efekt jest fajny, bardzo delikatny. 
Użyłam kordonek "KARAT 8"
i szydełko nr 1,25.   




Kochani, zdrowych, pełnych ciepła, spokoju i radości Świąt Bożego Narodzenia Wam życzę oraz zdrowia, pomyślności, weny twórczej i sukcesów w 2022 Roku !



42 komentarze:

  1. Śliczna serwetka. Tobie i Twoim Bliskim również zdrowych, radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia i odwzajemniam.Zdrowia nade wszystko.Serwetka cudowna, kolorek piekny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ulu, cieszę się, że Ci się podoba.

      Usuń
  3. Serwetka jest przepiękna !!! Życzę Tobie zdrowia, uśmiechu i szczęścia !!! Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ulu, w tej chwili jestem na ostrym zakręcie życiowym,mam nadzieję, że wkrótce uda mi się z niego wyjść i Twoje życzenia się spełnią.

      Usuń
  4. Piękna serwetka. Dziękuję za życzenia i Tobie również życzę wszystkiego dobrego. 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serwetkę robiłam z resztek i nie zauważyłam, że odcienie czerwieni kordonków się różniły. Dopiero po upraniu okazało się, że koncówki promieni są ciemniejsze, jakby przybrudzone. Sprułam 1/3 serwetki i ponownie dokończyłam, kordonkiem w tym samym odcieniu.

      Usuń
  5. Śliczny wzorek i Twoje wykonanie.Dziękuję za życzenia i na
    wzajem. Przede wszystkim bardzo dużo zdrowia. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. PRZEPIĘKNA SERWETKA!!!!
    Taka delikatna, filigranowa - po prostu piękna!
    Dziękuję za życzenia świąteczne i Tobie również Iwonko wszystkiego dobrego nie tylko na Święta! Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu. Wybrałam ten wzór, bo coś w sobie ma.

      Usuń
  7. Prześliczna serwetka , delikatna , świąteczna. Życzę Iwonko dla Ciebie i Twoich bliskich pięknych świąt. Pozdrawiam przedświątecznie🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwonych serwetek nie używam przez cały rok, tylko okazjonalnie, ale i tak przed każdymi świętami powstaje nowa.

      Usuń
  8. Urocza serwetka i przypomina trochę gwiazdę betlejemską.
    Niech zbliżające święta upłyną w zdrowiu i dadzą szczęście oraz radość całej Twojej Rodzinie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Amuszko, miałąm takie samo skojarzenie, jak Ty, dlatego ten wzór wybrałąm.

      Usuń
  9. Очень красивая салфетка! С предстоящим праздником Рождества!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam piękną, czerwoną serwetkę od Ciebie Iwonko i bardzo często ją eksponuję. Szczęśliwych Świąt życzę Tobie i Twoim Bliskim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu.Cieszę się, że moja serwetka u Ciebie nie leży odłogiem. Znalazłam jeszcze jeden wzór z gwiazdą, który mnie korci,żeby wykorzystać, ale przed najbliższymi świętami już nie dam rady.

      Usuń
  11. Tobie Iwonko również życzę zdrowych i pogodnych świąt:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieknych i zdrowych swiat Bozego Narodzenia. Serwetka jest cudna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała serwetka idealna na Święta :) Iwonko dużo zdrowia i radosnych świąt spędzonych w gronie najbliższych :)
    Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  14. Iwonko serwetka urocza i idealna na Święta. Dopracowana jak każda Twoja praca. Dziękuję za życzenia. Tobie i Twojej rodzince również życzę, by Święta Bożego Narodzenia upłynęły w zdrowiu, szczęściu, pokoju i radości:):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna serwetka w cudownym czerwonym kolorze 🙂
    Iwonko życzę Ci cudownych Świąt Bożego Narodzenia, przede wszystkim życzę aby były zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Witaj Melko w gronie obsertwatorów bloga, rozgość się.

      Usuń
  17. Zdrowych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję pięknie i wzajemnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sliczna świąteczna serweteczka .
    Życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  20. Iwonko serwetka bardzo ładna i kolor wpisany w świąteczny klimat. NO ale Ty jesteś przecież mistrzynią w serwetkach. Coś o tym wiem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, robię po prostu cienkimi szydełkami.

      Usuń
  21. Iwonko piękna serwetka. Kolor jak najbardziej pasuje do świąt. Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Miałam chwilowe trudności z wejściem na Twój blog.

      Usuń
  22. Excellent article. The writing style which you have used in this article is very good and it made the article of better quality.
    Sehat Wahyu
    Diabetes treatment
    Mental Health

    OdpowiedzUsuń
  23. Iwonko, jak tam ? Może jakiś wpis? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki,że o mnie pamiętasz Ulu. Będzie nowy post niedługo.

      Usuń
  24. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń