niedziela, 17 września 2023

Święto Kwiatów Owoców i Warzyw

Już trzeci dzień trwa Święto Kwiatów Owoców i Warzyw w Skierniewicach. Zorganizowano szereg ciekawych koncertów oraz innych imprez, zwłaszcza dla młodzieży.  Można kupić małe i duże sadzonki nowych odmian roślin.  Jestem jednak zawiedziona wystawami. W poprzednich latach kompozycje kwiatowo-warzywne były dziełami sztuki, w tym roku wyglądają tak, jak widać. 












Ludzie tłumnie przyjeżdżają na to święto z całej Polski i z zagranicy, głównie z Francji. Uczestniczy
w nim  również Para Prezydencka. Warto w Skierniewicach coś kupić do ogrodu, czy na balkon. Wykształceni sadownicy i ogrodnicy sprzedają towar w dobrym gatunku. Moje pelargonie ze Skierniewic już czwarty rok, po wsadzeniu do skrzynek kwitną bardzo obficie, co widać niżej.



Serdecznie wszystkich moich Gości pozdrawiam !


15 komentarzy:

  1. Ja ja lubię oglądać takie wystawy, nawet na targu idę sobie pooglądać kwiaty I warzywka, rzadko jednak kupuje,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię Ulu. Sadzonki do ogrodu kupują teraz moje wnuki. Ja po przeprowadzce kupuję jedynie cebulki do skrzynek lub doniczek.

      Usuń
  2. Wspaniałe święto, warto brać w nim udział i coś zawsze kupić do swego ogrodu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem Antonino i dzieciaki poprzebierane za kwiatki i owoce lub warzywa mają dużo radości idąc w paradzie przez miasto.

      Usuń
  3. Słyszałam o tym wydarzeniu w radiu. Piękne wystawy, możliwość zakupu czegoś ciekawego i dobrej jakości i cała oprawa, o której opowiadano z pewnością zadowoliły zwiedzających. Pozdrawiam serdecznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były tłumy, których nie można sfotografować każdym aparatem, ale w Internecie są takie zdjęcia.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Niestety skromniejsza, niż w latach poprzednich.

      Usuń
  5. Właśnie pomyślałam czy byłaś w tym roku na tej przepięknej wystawie kwiatów. No i proszę. Ależ zazdroszczę, takie bogactwo roślin i cuda dla oka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pandemia trochę zakłóciła organizację tego święta, ale teraz Skierniewiczanie wracają do wrześniowego świętowania.

      Usuń
  6. Uwielbiam takie imprezy. Uczestniczę jak tylko mogę w lokalnych i moim województwie zachodniopomorskim. Na pewno spędziłaś miło czas. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy region ma swoje święto, pomysłów nie brakuje.

      Usuń
  7. Wspaniała impreza. Też bym chętnie na żywo obejrzała . Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna wystawa!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń