wtorek, 21 listopada 2023

Zimowa zazdroska

Witajcie, spadł już śnieg, Boże Narodzenie coraz bliżej. Większość  z Was szydełkuje śliczne  bombki, gwiazdki, dzwonki i aniołki. Ja najbardziej lubię błyszczące ozdoby na choinkę. Mnie się zachciało świątecznej dekoracji okiennej. Pokręciłam szydełkiem i zazdroska na dół okna gotowa. 

Ma 38 cm wysokości i 74 cm. szerokości. Cały motyw firanki ze schematu był za duży, na moje  okno, więc musiałam go zredukować. Góra będzie nieco szersza. Kordonek Muza 10 i szydełko nr 1,25. 


Czasu do świąt mam  mało, zważywszy na ogrom krateczek do wykonania i częste odwiedziny młodszych wnuków, bo "babci jedzonko jest najpysniejse i najlepse na świecie". Wielkim talentem kulinarnym nie jestem, ale do niejadków podejście zawsze dobre miałam. Wystarczy pokazać dziecku, że jedzenie może być przyjemnością.

Pozdrawiam wszystkich Gości mojego bloga! Trzymajcie kciuki, żebym zdążyła tę firankę zrobić!



32 komentarze:

  1. Piękna zazdrostka !!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, cudowna jest, piekny wzór znalazłaś, będę czekać na ubrane okno.Moje wnuki to głównie naleśniki chcą i mnie to gra bo mam okazję też zjeść, ślubny nie lubi słodkiego na obiad.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ulu. Na naleśniki i kopytka już nie mogę patrzeć, tyle tego robiłam. Na szczęście moje wnuki omlety, paszteciki i mięsko też lubią. Problem jest w ich uczuleniu na mleko, a w wielu produktach ono występuje.

      Usuń
  3. Trzymam zatem kciuki, bo sama jestem ciekawa końcowego efektu; zazdrostka zapowiada się fantastycznie!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej, czy później Małgosiu firankę skończę, trochę za szybko robi się ciemno. W sztucznym świetle robota wolniej idzie.

      Usuń
  4. Wow piękna i pracochłonna, ale warta zachodu.....wnuki to cała radość i pochłaniacze czasu, Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie. Masz rację Dusiu, wnuki to niesamowita radość. Potrafią zmęczyć, ale jak tylko wyjdą, to już za nimi tęsknię.

      Usuń
  5. Firaneczka jest przepiękna. Czekam na końcowy efekt na oknie i już się zachwycam. Jak ja bym chciała, by mój wnusio tak do mnie przychodził. Robiłabym co tylko by chciał. Widuję Go tylko raz w roku, bo te widoki w telefonie, laptopie nie liczę. Nie mogę Go przytulić. Jest jak jest i cieszę się z tego, co mam. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię dobrze, może z czasem to się zmieni. Ja w czasie pandemii, odizolowana ze strachu, w swoim domu, sama spędzałam nawet święta, myślałam, że zwariuję. Wolę już stać przy garach i gotować każdemu wnukowi z osobna to, co lubi, niż odczuwać tę pustkę.

      Usuń
  6. Iwonko trzymam kciuki. Zazdrostka będzie cudowna. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ohhhhhhh qué preciosidad.
    BESICOS.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna firaneczka Iwonko. Trzymam kciuki , abyś zdążyła do świąt. Czasami wnuki dają też w kość , ale gdy odjadą już się tęskni. Pozdrawiam serdecznie 🪻🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Iwonko przepiękna ta zazdrostka, pracy ogrom ale wyszło cudownie. Odkurzam blog i znajomości. Pozdrawiam cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo za odwiedziny. Górna część będzie większa, więc pracy mam jeszcze więcej.

      Usuń
  10. Iwonko wspaniała firaneczka w uroczym wzorku super będzie ozdoba okna :) wiadomo babci najlepsze - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okno jest nieduże, więc porwałam się na własnoręcznie robioną firankę.

      Usuń
  11. Cudna...i już świętami zapachniało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to mi chodziło Basiu. Nawet w kuchni będzie nastrój, w pokoju ubiorę choinkę.

      Usuń
  12. Wspaniała świąteczna firaneczka. W czas świąteczny będzie bardzo pasowała na okno - stanie się prawdziwą ozdobą.

    OdpowiedzUsuń
  13. Your blog is so convincing that I never stop myself to say something about it. You’re doing good work, Keep it up. 100% sure I will share your post on all Social media platforms with my contacts..ភ្នាល់បាល់ទាត់​អនឡាញ

    OdpowiedzUsuń
  14. Thanks for contributing such a well-articulated and informative piece!

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj Iwonko , już Ci kiedyś piałam ,że podziwiam Twoje szydełkowe prace. Na pewno zdążysz do świąt:)) Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję Teniu za miłe słowa. Szydełkowy wzór już zrobiłam, tylko mam problem z kupieniem lnu w odcieniu identycznej bieli.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda obłędnie, to musi być pracochłonne.

    OdpowiedzUsuń