sobota, 19 maja 2012

Bardzo twarzowy damski kapelusz z otokiem.




6 komentarzy:

  1. czy to było robione na drutach, czy na szydełku?

    OdpowiedzUsuń
  2. Użyłam bardzo cienkiej miękkiej wełenki na ten czapko-kapelusz. Główkę robiłam na drutach, podwójnym ryżem, w formie prostokąta, najpierw w 3 nitki(dół główki), potem w dwie nitki (góra główki). Wewnątrz jest druga główka zrobiona na drutach w 1 nitkę, głównie ściegiem pończoszniczym. Rondo wykonałam na szydełku. Doszyty jasny otok zrobiony na drutach w formie rulonika kryje okrągłą gumkę zapobiegającą rozwlekaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny i dobry kształt!
    wcale nie tak łatwo taki uzyskać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadza się, ale dla babci w sam raz, nie przypomina ani garnka, ani pończochy, co pasuje tylko młodzieży.

    OdpowiedzUsuń
  5. oj tam, oj tam "dla babci".
    ja też bym taki założyła, a nie jestem babcią i sporo mi brakuje :)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jest to beret, a babciowe to są berety i to tylko niektóre :) ma bardzo ładny kształt i jest prosty, bez "udziwnień", co dodaje mu uroku.

    OdpowiedzUsuń