sobota, 27 kwietnia 2013

Dyscyplina, dzieciaki w ubrankach, wyróżnienia.


Wczoraj zaczęłam Anulę nr 2 z  Angorki:
 80% moher, 12% wełna i 50% anilana. Chusta okazała się pilniejsza niż dokończenie obrusa. Drugi raz te same wzory lepiej się robi, szybciej i bez prucia. Tylko 2 robótki na warsztacie,
to wynik mojej usilnej pracy nad dyscypliną.  Angorka jest cienka, mięciutka i puszysta. Zastanawiam się tylko, w czym  uprać chustę przed blokowaniem, w szamponie, czy
w Lenorze?



Cieszą mnie zdjęcia dzieciaków w moich ubrankach, więc je Wam pokazuję.





 Marysia już nosi niedawno  zrobione  sukieneczkę i czapeczkę.
Julek prezentuje sweterek wydziergany dużo wcześniej, do którego teraz dopiero dorósł.


Toja-12, "Babuchowe robótki" obdarowała mnie  wyróżnieniem 2 w jednym, dziękuję, czuję się zaszczycona.

3 słowa, które mnie charakteryzują, to przymiotniki, które inni kierowali do mnie:

                                     KONKRETNA,    SZCZERA,   NADOPIEKUŃCZA

Zgodnie z przyjętymi zasadami trzeba wytypować minimum 5 blogów. Wybaczcie, że nie daję sobie rady ze wstawianiem linków. Ja wyróżniam 7 osób i podaję ich  listę w kolejności alfabetycznej:
  1.  Agnieszkę          -  "Wieczór we dwoje, czyli szydełko i ja",
  2.  Aśkę                   - " Asiulkowe dłubanki",
  3.  Ewę Koscielniak - " Sen nocy letniej" 
  4.  Gabunię               - " Gabunia"
  5.  Luan                   - " Szydełkowe fantazje",
  6.  Serwetkę            - " Szydełkowe pomysły na to i owo"
  7.  Stokrotkę           - " Szydełkowo"  Wybaczcie, że nie daję sobie rady ze wstawianiem linków.

29 komentarzy:

  1. Piękne ubranka !!!!!!!!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie dziękuję za wyróżnienie i gratuluję wyróżnionym :) Pozdrawiam Sylwia. Zapraszam na mój blog http://stokrotka75.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja właśnie przed chwilą skończyłam liściastą chustę :-) Twoja będzie piękna - śliczny kolor.
    Za to zachwyciłam się zdjęciami dzieci w zrobionych przez Ciebie ubrankach. Rewelacja !
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe komentarze oraz witam nowe obserwatorki.
    Kasiu pokaż swoją liściastą chustę, może się wymienimy wzorami?

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziaki wyglądają cudownie w kreacjach od Ciebie!
    A chusta będzie śliczna :) Są specjalne płyny,których rękodzielniczki używają do blokowania....ale ja nie używam takich.Po prostu moczę i blokuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wyróżnienie!!!! Oczywiście -podam dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieciaczki wyglądają jak laleczki!Chusta zapowiada się pięknie:)
    Pozdrawiam serdecznie:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chusta na pewno będzie piękna. Wnuczęta świetnie wyglądają w Twoich ciuszkach.Babcia na pewno jest dumna (ja też tak mam).Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję i wyjaśniam, że niestety nie mam jeszcze wnuczki, Marysieńka jest bliską kuzyneczką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, wnuki to dopiero będą miały całą szafę Twoich wspaniałych ubranek:)

      Usuń
    2. Aniu, Kacper i Julek są moimi wnukami i rzeczywiście nie brakuje im moich czapek, szalików i sweterków, ale dziewczynka jeszcze się babci nie przydarzyła.

      Usuń
  10. Красивые дети в красивой одежде! Рукава у платья как есть красивые! С уважением.

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodkie maleństwa,w super ciuszkach! Pozdrawiam i dziękuję za wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka śliczna włóczka, będzie piękna chusta :)
    Dzieci-rewelacja! Wyglądają pięknie, o wiele lepiej niż w kupnych ubrankach. Sukienka z czapeczką i sweterek wyszły pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  13. dzieciaczki super wyglądają w Twoich ubrankach :) bardzo mi się podoba sweterek małego mężczyzny :) a chusta zapowiada się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chusta będzie powtórką, bo chociaż kupiłam nowy piękny wzór ze schematem i opisem,to wszystko jest po angielsku, a ja nie miałam możliwości uczyć się tego języka.

      Usuń
  14. Ślicznie prezentują się Twoje słoneczka w ubrankach :)))
    Gratuluję wyróżnień :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko widzę że już schemacik wypatrzyłaś, może wykorzystasz ;)
      Puszkine- cebulki kupuję się na jesień i wtedy sadzi :))

      Usuń
  15. Dzięki Beatko za wyjaśnienie. Nic dziwnego, że dzisiaj nie udało mi się tego kupić. Nie zapamiętałam nazwy, mówiłam o białych kwiatuszkach w niebieskie paski. We wrześniu na Święcie Kwiatów Owoców i Warzyw kupię cebulki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chusta się pięknie zapowiada.Ja piorę w szamponie. Kupuje taki najtańszy w tesco. Śliczne dzieciaki w Twoich ubrankach. Cieszy,że się komus podoba to co robimy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Owszem, a jeszcze bardziej wtedy, kiedy jest z tego pożytek.

    OdpowiedzUsuń
  18. ale śliczne te dzidziusie i ubranka

    OdpowiedzUsuń
  19. No właśnie, największa satysfakcja jest widzieć i wiedzieć, że zrobione przez nas ubranka są noszone :)
    Dzieciaczki wyglądają słodko :)
    Iwonko, chusta zapowiada się wspaniale - kolorek włóczki jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  20. Chusta prawie skończona, włóczkę muszę dokupić, bo 1 motek , to jednak za mało.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzieciaczki śliczne. Ubranka pięknie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  22. To najbardziej cieszy, że ubranka się przydają i nie są tylko do pierwszego prania.

    OdpowiedzUsuń
  23. Iwonko - wyglądają te ciuszki rewelacyjnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Kankanko, swoim dzieciom szyłam i dziergałam ciuszki, bo w sklepach nie było, teraz robię dla przyjemności.

    OdpowiedzUsuń