sobota, 1 grudnia 2012

Jeszcze jedna gwizda betlejemska

Miło mi, że Celina i Kankanka poszerzyły  grono moich obserwatorek. Serdecznie je witam i prezentuję moją  najnowszą serwetkę - kordonek Kaja, szydełko 1,25. Robiłam kiedyś na prezent taką samąbiałą z grubszych  nici, wyszła nieco większa i bardzo fajna. Dla siebie zrobiłam wersję wigilijną.

 Ta gwiazda betlejemska ma 50 cm. średnicy. Jest równa,  zdjęcie zrobione pod kątem, trochę przekłamuje.

                                                                        Szczegóły wykończenia

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładna :) Chyba sobie taką zrobię :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna,też mi się bardzo spodobała.Chyba od gapię schemacik i taką sobie wydziergam.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. W czerwieni wygląda przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, miłego szydełkowania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś też robiłam taką serwetkę ale poszła na prezent. Dzisiaj na nowo odkryłam jej urok i może zdążę zrobić do Świąt dla siebie. Dziękuję za przypomnienie:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Możesz wykorzystać na dwa sposoby otóż na czas adwentu obok wieńca i na wigilijnym stole-będzie prezentować się wyjątkowo. Wyszła Ci pięknie pomimo, że ja nie przepadam za serwetkami w kolorze. Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Dusiu za pomysł, muszę pomyśleć, jak zrobić wieniec adwentowy? Odnośnie kolorów serwetek, to ja preferuję kolor naturalny, oczy się nie męczą w trakcie roboty i są eleganckie, ale żeby wnuczek się cieszył, to nawet pomarańczowe robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się cieszę, że znalazłam tak Wspaniałą Osobę!!!! Jesteś mi natchnieniem!

    OdpowiedzUsuń